جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

میشیگان: مادری که آگهی فروش فرزند 2ساله خود را روی یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی قرار داده بود توسط پلیس دستگیر شد.

sale

این مادر، دختر بچه نوپای خود را با قیمت هزار دلار برای فروش در این سایت آگهی کرده بود که تماس‌های چند نفر از مراجعه‌کنندگان سایت با پلیس باعث شد تا پلیس وی را دستگیر کند. اما این مادر که مسئول بخش آگهی‌ها در یک‌خبرگزاری است اعلام کرده که قصدش از این کار فقط یک‌شوخی بوده و هیچگاه تصور نمی‌کرده کسی آن‌را جدی بگیرد. این در حالی است که پلیس در بررسی‌های بیشتر متوجه شد این کودک قبلا به خانواده دیگری فروخته شده بود. پلیس با پیدا کردن کودک، وی را به خانواده‌اش بازگرداند اما پرونده مادرش را به دادگاه ارسال کرد.

مردی که اسب خود را به همه‌جا می‌برد

لندن: یک‌مرد ولزی که اسب خود را همراه خود می‌برد این بار آن‌را سوار بر قطار کرد. تاکنون وی اسبش را همراه خود به رستوران برده که با اعتراض مسئولان آن مواجه شده و حتی چندین‌بار اسب را سوار آسانسور نیز کرده است. اما این بار وی در یک‌اقدام عجیب با اسب خود به ایستگاه راه‌آهن ولز رفت و حتی با تهیه بلیت جداگانه برای آن، اسب‌ را سوار قطار کرد. نکته عجیب‌تر ماجرا این بود که مسئولان ریلی ولز پس از گذشت چند روز از ماجرا و زمانی که مشغول کنترل دوربین‌های مداربسته ایستگاه بودند از سوار‌شدن اسب به قطار آگاه شدند. این در حالی است که ماموران امنیتی قطار نیز در طول سفر هیچگاه متوجه نشدند که اسبی داخل کوپه مسافران رفته است. این مرد تاکنون با زیرکی تمام از پاسخ به سؤالات بازرسان طفره رفته است.

مسابقه عجیب ژاپنی‌ها

توکیو: پخش تصاویری از مسابقه‌‌ای عجیب و البته خشن در ژاپن باعث تعجب بسیاری از مردم جهان شده است. در این مسابقه هر تیم از 2گروه مهاجم و مدافع تشکیل شده‌‌اند. در گروه مدافعِ هر تیم، نفرات در کنار یکدیگر یک‌تجمع انسانی مستحکم را تشکیل می‌دهند و چوب ضخیمی را که هم‌تیمی آنها بر فراز آن نشسته است نگه می‌دارند. سپس، گروه مهاجم هر تیم با حمله‌کردن به نفرات گروه مدافع تیم مقابل و کتک‌زدن آنها سعی می‌‌کنند تا فردی را که روی چوب نشسته است از بالا به پایین بکشند. هر تیمی که بتواند زودتر چنین کاری را انجام دهد برنده مسابقه خواهد بود. کتک‌کاری افراد در این مسابقه به‌ قدری عجیب است که بسیاری از رسانه‌ها از مسابقه آنها به مسابقه دیوانگان یاد کرده‌اند.

کبوتر در چراغ قرمز

لندن: گویا مشکل مسکن برای پرنده‌ها نیز دردسرساز شده است. برای نمونه با اینکه پرنده‌ها از سروصدا گریزانند اما یک کبوتر در شهر پرترافیک «باسیلدون» انگلستان ترجیح داده است لانه خود را داخل پوشش چراغ قرمز سر چهار‌راه بسازد. با اینکه کبوتر یاد‌شده لانه خود را طوری ساخته که بخشی از نور چراغ قرمز را پوشانده است اما اکثر راننده‌های شهر که از این چهارراه عبور می‌کنند، متوجه هیچ چیز متفاوتی نشده‌اند. فقط تعدادی از راننده‌هایی که دقت بیشتری به خرج داده‌اند از نوع انتخاب این پرنده متعجب شده‌‌اند. ماموران پلیس این شهر می‌گویند این کبوتر که آن را «رکسان» نامیده‌اند، ظاهرا از انتخاب این محل به عنوان لانه‌اش خیلی راضی است و کسی هم قصد ندارد وی را از لانه‌اش جواب کند.

کد خبر 135468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز